ANUNȚ privind ocuparea prin transfer la cerere a unei funcții publice vacante
Biroul de Evidența Persoanelor
Inspector, clasa I, grad profesional principal
Condiții de participare:
Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.
Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, minimum 5 ani.
Funcționarii publici interesați vor depune, în termen de 20 de zile de la data afișării anunțului, la sediul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor, menționat mai jos, respectiv în perioada 23.03.2023 - 11.04.2023, următoarele documente:
cerere de transfer;
curriculum vitae, modelul comun european;
copia actului de identitate;
copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
o adeverință eliberată de către instituția angajatoare care să ateste că are calitatea de angajat și funcția care ocupă în prezent.
În situația în care sunt doi sau mai mulți funcționari publici care solicită ocuparea unei funcții publice vacante prin transfer la cerere, selecția se face pe bază de interviu.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Consiliului Județean Harghita, Direcția Județeana de Evidență a Persoanelor – Miercurea Ciuc, str. Leliceni nr. 45, telefon: 0366 100 207.